fördomar...

Folk har så sjukt mkt fördomar, visst, det första man ser på en person man inte känner är utseendet/stilen osv.. men att direkt ge personen en "stämpel" efter att precis ha träffat personen är bara löjligt.
Jag vet att folk har både bra och dåliga fördomar om mig, vissa tror att jag är en blond bimbo som inte vet nånting om livet bara för att jag gillar att sminka mig och har blont hår , lär känna mig istället.
Dom som dömer folk från enbart första intrycket är dom som vet minst om livet och det är omoget att tänka på de sättet, eller så har dom riktigt låg självkänsla, thats why they judge you
Så ta inte åt er, men kollar nån t.ex snett på dig utan anledning go ahead kolla snett tillbaks och den personen kmr visa sin svaghet (; 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0