Frågor & Svar

Mig själv med tre ord: Söt, förstående, spontan
Längd: 163cm nånstans..
Humör just nu: Lite trött..
Något du absolut inte äter: Sill.. vill spy :s
Spelar du nåt instrument: Nej men har försökt lära mig gitarr, gick väl sådär haha..
Morgon- eller nattmänniska: Natt!!
Sparare eller slösare: Slösare för de mesta, gör mycket impulsköp
Har du några homosexuella vänner: Bi
Hur många barn vill du ha när du blir stor: Högst en...
Vad ska barnet/barnen heta? Ingen aning.
Bio eller promenad: Bio, men gillar ta kvällspromenader också<3
Är du kittlig: Inte alls! Jag lovar
Rädd för insekter? Usch ja!
Största svaghet: Tar ibland åt mig av saker jag inte borde..
Det här är jag bra på: Klara mig själv/självständig och finnas där för dom jag bryr mig om.
Chips, morötter eller godis? Chips.
Pizza eller hamburgare? Äter inte det alls ofta men skulle säga pizza.
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Har 3 piercingar..ja jag vill ha en liten tatuering vid höftbenet.
Gillar du att sjunga? Ja men inte framför folk ;P
Anser du att du är stark? Har en stark insida :)
Använder du knark? Kaffe för att palla dagen.. alkohol till fest..
Kaffe, te eller inget? Kaffe
Har du en besatthet? Musik, tror jag, och lite annat...
Har du en hemlighet som ingen vet om? Ja kanske flera.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0