karma is a bitch..

Hittade dom här på felsms.com , Har hänt mig också ibland att jag råkat skicka till HELT fel person, sjukt pinsamt!

Till: Flickvännen
Sms: Tja , 100 vallen är nu avklarad, samt 20 under tiden med xxxx. Så sjukt underbart att grisa som en jävla legend. Vad gör vi ikväll? ;)
Svar: Du kan dra åt helvete, fråga xxxxxxxx hur jag var i sängen, han fick sitt livs upplevelse förra lördagen. Grym kompis har du iaf. Ha ett bra liv!

Förklaring: Skulle skicka till polaren som i sin tur hade dragit över min flickvän. Jag brydde mig inte så mycket eftersom jag gjort samma sak med hans då han var tsm med en brud. HAHAHAH! Pinsamt dock.

/The legend

Till: Flickvännen Lisa
Jag: Klart vi ska dricka, problemet är bara att jag inte kommer hem
Leo: Va lite snicken och sov på bortaplan då, Julia får väl aldrig nog av dig? Haha
Jag: Jo, men jag sov ju hos Julia förra veckan. Hon är fett oskön i sängen haha. Sen orkar jag inte om Lisa får reda på det
Svar: Nu skickade du till fel antar jag men de va lika bra. Dra åt helvete!

Förklaring: Satt och sms:a med polarn Leo via nån gratis sms sida. Sen bytte jag till mobiltelefonen, klickar "L" när jag ska välja vem jag ska skriva till och wips, det blev till min flickvän Lisa. Vi har gjort slut och jag är sjukt olycklig.

/Nu är jag olycklig

Till: Chefen
Sms: Hade du fisit på dig igår? Jag har precis tvättat dina vita kalsonger och får ta dom en gång till med klorin för att få dom rena, hihi love you!
Svar: Haha, skulle du skicka till din man? Säg att han ska duscha

Förklaring: Min sambo blev skit förbannad när han fick reda på att jag skickat fel till chefen. Han tyckte att jag va ett stort jävla klantarsel, vilket jag kan hålla med om.

/Ann-sofie



felsms.com

Kommentarer
Postat av: Khrilll

HAHAHA, lyckat att skicka ett sådant sms till sin flickvän

2010-04-28 @ 20:01:01
Postat av: Nierie

haha piiiinsamt!

2010-04-29 @ 07:53:10
URL: http://ninnierie.bloggerska.se/
Postat av: Iris

HAHAH LOL.

Har själv råkat skicka rätt pinsamma sms ibland...

2010-05-07 @ 14:04:17
URL: http://aliceinsideofiris.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0